fredag 17 maj 2013

Håll dina knivar vassa!

Som vi alla vet är en av de farligaste sakerna i ett kök slöa och oslipade knivar.
Jag själv är lika mycket syndare som de flesta andra och håller nödtorftig skärpa på knivarna.
Ni vet, liten men dyr slipapparat från Global, diamantstål från IKEA osv.

Men, häromveckan tog jag tag i problemet och skickade efter ett Knivbrev från www.knivbrev.se.

Det kom snabbt hem ett fiffigt kuvert som jag fyllde med fem av de knivar som det var mest synd om och skickade iväg dem med hjärtat i halsgropen. Ja, ens favoritknivar är ju som ens skötebarn...

Det tog en vecka och sedan låg det ett knivbrev i postlådan men mina knivar och de var förbaske mig minst lika vassa som när jag köpte dem!
Superservice, rimligt pris och suveränt enkel hantering!
Jag beställde genast ett nytt knivbrev för nästa fem knivar som behöver skärpa sig.

Om ni inte har beställt ert Knivbrev än - gör det nu!

Olle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar